2008 ΟgilvyOne worldwide Athens

Lufthansa

Μini site και banner campaign για την Lufhansa. Βραβεύτηκε στην κατηγορία Travel / entertainment / leisure το 2008 με το Ermis Silver. To ζητούμενο ήταν η αύξηση εγγραφών στην db της Lufthansa. Η λύση ήταν ένα mini site  στο οποίο ο χρήστης θα επέλεγε έναν από τρεις προκαθορισμένους προορισμούς, εξηγώντας για ποιον λόγο θέλει να πετάξει μέχρι εκεί.  Στο τέλος της ενέργειας, μετά από κλήρωση, ένας τυχερός συμμετέχοντας κέρδιζε ένα διπλό εισιτήριο για τον προορισμό που είχε επιλέξει.

Το εύρημα ήταν ότι η απάντηση του, μετά από moderation εμφανιζόταν εκτός από το site και στα  banner που υποστήριζαν την ενέργεια, προτρέποντας ακόμα περισσότερους χρήστες να συμμετάσχουν.

Όλο το concept υποστηρίχθηκε από animated, απλούς  χαρακτήρες ( ένα αγόρι ή ένα κορίτσι, ανάλογα το φύλο του συμμετέχοντα) που το έκαναν φιλικό κι ευχάριστο πετυχαίνοντας τελικά αποτελέσματα, πολύ πάνω από τον απαιτούμενο στόχο.

To project σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στην ΟgilvyOne για την Ελλάδα, αλλά η επιτυχία της ενέργειας ήταν τόση  μεγάλη που μεταφράστηκε και χρησιμοποιήθηκε για λογαριασμό της lufthansa και σε  άλλες χώρες.

300×250 banner

Related links: Ermis web awardsOgilvyOne Portfolio

Related links: Ermis web awards, OgilvyOne Portfolio